سیستم اعلام حریق، یکی از سیستم های مؤثر در جلوگیری از آتش سوزی می‌ باشد. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس، دارای کارکرد مناسبی در محیط های آموزشی، درمانی، تجاری و اداری می‌ باشد. انواع تجهیزات این سیستم به همراه کارکردهای آن، باید قبل از تهیه مورد توجه قرار بگیرند. اگر قصد خرید سیستم اعلام حریق را دارید با ما همراه باشید تا از قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس مطلع شوید.

کاربرد اعلام حریق آدرس پذیر

سیستم اعلام حریق، آدرس پذیر، از فناوری بسیار مدرنی در تشخیص علائم آتش سوزی و همچنین مخابره آن، استفاده کرده است. این نوع از سیستم اعلام حریق، برای مکان های سرپوشیده و روباز که در متراژ بسیار بالایی می‌ باشند، بسیار مناسب است. کماکان پارتیشن بندی و یا دیوارکشی برای افزایش گستره فعالیت یک مکان درمانی، آموزشی و تجاری، در سال های اخیر به وفور انجام می‌ شود؛ بنابراین در صورت وقوع اتفاقاتی مانند آتش سوزی در یک منطقه خاصی از مکان موردنظر، نیاز است تا آدرس دقیق آن قسمت، مورد شناخت قرار بگیرد.

در این صورت مراجعه به آن قسمت برای مهار آتش و یا رفع عوامل آتش سوزی، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. از این رو، سیستم اعلام حریق آدرس پذیر با بهره گیری از فناوری مدرن و پیشرفته، آدرس دقیقی از موقعیت منطقه تحت خطر را اعلام می کند. این امر بهترین مزیت سیستم اعلام حریق می‌ باشد. این امر تفاوت بارز سیستم اعلام حریق آدرس پذیر با سیستم اعلام حریق متعارف را نشان می‌ دهد.

قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس
قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

برند زیمنس در تولید انواع سیستم اعلام حریق پیشرفته و مدرن، از برندهای خارجی و داخلی دیگر پیشی گرفته است. این برند در تولید انواع لوازم محافظتی و مراقبتی برای حوزه صنعتی، تجاری و خانگی به بهترین نحو عمل کرده است. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس در کنار سیستم اطفاء حریق، توانسته است نیاز محافظتی مکان و فعالیت های مختلف را برطرف نماید و کیفیت عالی را نیز ارائه دهد. تجربه ۱۶۰ ساله این برند در تولید لوازم صنعتی مختلف، اطمینان بالای متقاضیان سیستم اعلام حریق را منجر شده است. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس، با توجه به کارایی فوق العاده ای که دارد، میزان تقاضای عالی را در بازار جهانی داشته است.

کارکرد دقیق این سیستم و همچنین مدل های مختلف متعلقات سیستم موردنظر، انتخاب راحتی را برای تهیه آن با درنظر گرفتن کاربری مکان مورد نصب، ایجاد کرده است. این سیستم یا توجه به تشخیص موقعیت دقیقی مکان، می‌ تواند به صورت سفارشی نیز کارکرد موردنظر را به انجام برساند. سیستم سفارشی پنل مدیریتی این سیستم، امکان تنظیم و تغییرات جزئی و کلی در فرایند فعالیت تشخیص و اعلام خطر را فراهم کرده است. همچنین تجهیزات مانیتورینگ و همچنین ابزارهای نظارتی، بصری و نرم افزاری این سیستم، مدل آدرس پذیر آن را محبوب ساخته است.

قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس
قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

انواع مدل های اعلام حریق زیمنس

برند زیمنس، دو مدل از سیستم اعلام حریق آدرس پذیر را با کارکرد مختلفی ارائه کرده است. این دو مدل می‌ توانند در تجهیزات و همچنین ابزارهای مدیریتی و نرم افزاری، دارای تفاوت های خاصی باشند. مدل CerberusTM و SintesoT، با داشتن کارکردهای منحصر به فرد و همچنین دتکتور و پانل مدیریتی خاص، فعالیت عالی را در تشخیص و اعلام آتش سوزی دارند. هرکدام از مدل های فوق، در تعداد آدرس های پذیرش شده و همچنین ساختار ماژول و تعداد لوپ، با یکدیگر تفاوت دارند.

این مدل از محصول، دارای پنل مدیریتی با تعداد لوپ ۲ تا ۲۰ عددی می‌ باشد. آدرس های پذیرش شده ماژول این محصول ۲۵۲ عدد می‌ باشد که درون یک ماژول قرار گرفته اند. به طور کلی آدرس های کلی پنل این مدل از سیستم، حداکثر ۱۵۱۲ عدد هستند. این مدل از فنّاوری ابری برخوردار است و دتکتورهای متنوع آن، امکان به روز رسانی را دارا می‌ باشند.

با داشتن سیستم مدرن و پیشرفته، پنل مدیریتی آن از تعداد ۲ تا ۱۲۰ عدد لوپ پشتیبانی می‌ کند. قابلیت ذخیره ۲۵۲ عدد آدرس را در یک ماژول داشته و در مدل دیواری و کابینتی عرضه می‌ شود. این مدل از سیستم از تکنولوژی Hot plug برخوردار است و دارای داری تأییدیه Vds،LPCB می‌ باشد.

تجهیزات جانبی سیستم اعلام حریق

با توجه به دو مدل بیان شده سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس، تجهیزاتی که هر مدل برای کارکرد مناسب استفاده می کنند، دارای ساختار متفاوتی می‌ باشند. این تفاوت در دتکتور و کنترل پنل مدل های دوگانه سیستم به راحتی قابل تشخیص است.

قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس
قیمت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

قیمت مناسب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیمنس، با توجه به تنوع بالایی کیفیت و در انواع مدل و ساختار تجهیزاتی، در زمینه قیمت نیز از دامنه متغیری برخوردار می‌ باشد. این تفاوت قیمت در مدل های مختلف سیستم اعلام حریق، امری مرسوم و غیر قابل انکار می‌ باشد.انتخاب نوع کنترل پنل و دتکتورهای مخصوص در کنار انتخاب مدل اصلی سیستم اعلام حریق، قیمت اصلی را تعیین می‌ کند. تعداد دتکتور و تجهیزات هشداردهنده می‌ تواند مورد دیگری برای نوسان قیمتی سیستم باشند.

با توجه به این موارد، باید با اتکا به مشاوره هایی که در هنگام انتخاب یا تهیه سیستم اعلام حریق صورت می پذیرد، از قیمت کلی و همچنین متعلقات موجود در سیستم منتخب، آگاه شد تا خرید مناسبی را داشت. این موارد می‌ توانند خرید اقتصادی را ممکن سازند و از انتخاب تجهیزات مازاد و غیر لزوم جلوگیری به عمل آورند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *